Followers

Monday, June 21, 2010

Tiz bukan penggoda lelaki





DIA, Tiz Zaqyah, 21, awal-awal lagi tahu diri bukan berada di kandang pesalah. Tiada apa harus dibimbangkan. Malah, jauh sekali untuk meloloskan diri daripada buruan pihak media selepas dituduh 'merampas' dua lelaki menjadi milik orang.

Bukan rahsia lagi. Walaupun tidak menyebutkan nama Tiz, tetapi pertuduhan yang dilemparkan baru-baru ini merujuk kepada Tiz cuba menggoda teman lelaki Fasha Sandha, Rizal Asyram dengan mempelawa keluar pukul 4 pagi. Lebih mengejutkan, timbul cerita Tiz dikatakan meminta sebuah kereta mewah daripada individu berkenaan.

Tidak terhenti di situ, pemain karakter Nur Amina dalam drama bersiri, Nur Kasih itu didakwa juga menghubungi Fizz Fairuz, teman lelaki pelakon Almy Nadia, kira-kira pukul 3 pagi, Dikatakan Blackberry milik Tiz membuat panggilan sebanyak 10 kali kepada Fizz yang turut berlakon sama dalam produksi Nur Kasih.

Satu persatu tohmahan ditujukan percuma kepada Tiz menerusi sebuah laman sosial. Kesempatan bertentang mata dengan wanita bermata bundar itu pada sidang media Nur Kasih yang diangkat ke versi layar lebar, tidak dibiarkan berlalu begitu sahaja.

seterusnya

No comments: